Vážení zákazníci, z technických príčin nie je momentálne možné zadávať objednávky. Za spôsobené problémy sa Vám ospravedlňujeme.

FAQ - Najčastejšie otázky

V žiadnom prípade! Všetky nami predávané produkty sú nové a v 100% kvalite. Ide o to, že sa Vám vždy snažíme prinášať produkty za najvýhodnejšie ceny od našich dodávateľov a to hlavne také, ktoré Vám vieme ponúknuť s čo najvyššími zľavami.

Všetky možnosti platby a dopravy sú vždy uvedené v nákupnom košíku pri objednávke tovaru. Rovnako si bližšie informácie môžete pozrieť aj na podstránke pre informácie o Doprave a platbách.

Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt poškodený. Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach a rovnako aj na samostatnej informačnej podstránke týkajúcej sa odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru v zákonnej lehote . Ďalšie informácie Vám poskytne náš zákaznícky servis na emailovej adrese info@vyvado.sk.

S Vašou sťažnosťou alebo pripomienkami sa obráťte prosím na náš zákaznícky servis. So všetkými pripomienkami sa zaoberáme prednostne a v každom prípade ich prešetríme. Tešíme sa na Vaše pripomienky k našim službám, produktom a službám pre zákazníkov.

Neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis. Spoločne s našimi pracovníkmi nájdeme to najlepšie riešenie pre Vás tak, aby ste boli spokojný.

Zákazníkom sa vždy snažíme prinášať všetky výrobky, avšak sa môže stať, že sa výrobok už v ponuke neobjaví. Pri výrobkoch, o ktoré majú naši zákazníci veľký záujem sa však vždy snažíme opätovne vrátiť do našej ponuky. Preto Vám odporúčame sledovať náš Facebook pre najaktuálnejšie informácie, prípadne môžete konkrétny produkt sledovať prostredníctvom zakliknutia tlačidla "SLEDOVAŤ", ktorý nájdete v detaile každého produktu a po jeho zaradení ponuky Vás budeme informovať e-mailom o jeho dostupnosti.

Naši kolegovia neustále pracujú na odpovediach, ktoré sú spracované v poradí, v akom boli doručené od jednotlivých zákazníkov. Na všetky Vaše otázky odpovieme zvyčajne do 2 pracovných dní, buďte prosím trpezliví!

Áno, za balík na dobierku môžete zaplatiť v hotovosti alebo kreditnou alebo debetnou kartou.